Kniha návštev

#1558
Andreas,
21. január 2014
Gestern sah ich bei meiner slowakischen Freundin Ihr Tatra Film. Ich habe kein Wort verstanden, aber der Film ist genial, genial, genial...
Odpoveď: Hallo Andreas, vielen Dank. DVD über die Geschichten den Tatra Gipfeln haben auch englische Untertitlen, falls Sie etwas verstehen möchten :-) liebe Grüsse. K2 studio (22. január 2014)

#1557
Palo,
10. január 2014, palo.matuska (at) gmail.com
Dobry den, obsahuju DVD s pribehmi tatranskych stitov aj anglicke titulky? Pripadne komentar? Dakujem! p.
Odpoveď: Dobrý deň, DVD Príbehy tatranských štítov má anglické a poľské titulky. (10. január 2014)

#1556
Ivan Fekiač,
29. december 2013, ivanfekiac (at) azet.sk
Ďakujem za neskutočne rýchlú odpoveď.Tých faktorov prečo sa nepredáva BR môže byť viac.Film
Neznáma Antarktída možno nie je až taký atraktívný pre BR.Ale napr.kolekcia Trou de Fer+Amazonia vertical+Tepuy si myslím že by mala väčší úspech.Samozrejme je ťažké odhadnúť
čo sa ľudom páči viac.

#1555
Ivan Fekiač,
29. december 2013, ivanfekiac (at) azet.sk
Neuvažuje k2studio previesť všetky filmy do vysokého rozlíšenia/BlueRay/.DVD kvalita mi na tak
špičkové filmy nestačí.
Ďakujem.
Odpoveď: Dobrý deň, začali sme s Blu Ray diskami ako prvý na Slovensku. Urobili sme napr. film Neznáma Antarktída na DVD a Blu Ray. Hoci je výroba Blu Ray niekoľko násobne zložitejšia a drahšia dali sme rovnakú cenu ako na DVD. Výsledok: Blu Ray sa vôbec nepredáva, ale DVD idú dobre. (29. december 2013)

#1554
27. december 2013
Opravujem sa, v jednom mojom odkaze som napísal Legendy a nie Príbehy tatranských štítov a už som videl každý diel. Je to úžasné, pozerať na tie filmy a byť tam na tom mieste, ktoré poznám, kde som bol. Som rád, že som si kúpil túto krabičku 3DVD a doporučujem každému, kto sa zaujíma o tie naše prekrásne a tajomné Tatry.

Jedna maličkosť ešte k môjmu odkazu o DVD Hľadači tieňa - doplňujem, že poznám aj Demänovskú ľadovú jaskyňu, kde som bol viackrát.

Inak menšia reklama STV 2 - tieto príbehy si môžete pozrieť 1 - 4.1.2014 vždy o 20:00 hod.

Pali ďakujem za tie chvíle stravené pri tvojích filmoch a ako to poteší, keď tam zrazu vidím moju tatranskú srdcovku Chatu pod Rysmi, kde som bol ixkrát a aj na Rysoch a Viktor s našim Royom v tom všetkom okolo príbehov tatranských!

ĎAKUJEM ešte raz a prajem veľa úspechov v roku 2014 Pali!
Odpoveď: Peťo, pekný Nový rok a dúfam, že sa už na tých horách aj konečne stretneme. P.B. (29. december 2013)

#1553
Brett Dolan,
9. december 2013, brdolan (at) mix.wvu.edu
I found the film Pururambo absolutely astonishing. I one day would like to explore parts of the world that aren't corrupt my mankind. I would like to add that a thanks for documenting this adventure even though it is extremely dangerous.
Odpoveď: Brett, thank you! :-) P.B. (29. december 2013)

#1552
7. december 2013, svitovec (at) centrum.sk
Ta naša prekrásna príroda, tie naše hory, tatry sú neskutočne krásne a priťahujú ma roky rokúce. Rád sa vraciam na svoje obľúbené miesta, ale aj na mieste pre mňa nové a po vzhliadnuti DVD Tajomstvo podzemia, Hľadači tieňa, som obdivoval aká krása sa nachádza okolo nás a aká aj tam dole, pod tou krásou čo vidíme. Neskutočne čo všetko je ukryté pod skalnými masívmi našich hôr. Poznám jaskyňu Domicu, Belanskú, Važeckú, Demänovské jaskyne a Driny. Ďakujem tvorcom tychto filmov čo som našiel v jednej krabičke DVD nosičov. Zas poznám nové zaujímavé zakutia nášho podzemia. Dnes som si to všetko pozrel v kľude celé a riadne som si to vychutnal. Nik nebol doma, len ja partia jaskyniarov...
Odpoveď: Ďakujem Peťo za pochvalu a tvoje názory. :-) P.B. (29. december 2013)

#1551
22. november 2013, svitovec (at) centrum.sk
Gratuľujem k Cene divákov čo si dostal v Nitre Pali, videl som na fejsbuku fotky.
Odpoveď: :-) (29. december 2013)

#1550
21. november 2013, svitovec (at) centrum.sk
Včera ma prekvapila rýchlosť akou bola vybavená moja objednávka 2DVD HĽADAČI TIEŇA! Už ten filmový album mám doma. Ďakujem! Teším sa, ako si ho vychutnám, ale na to treba takú tu správnu chvíľu, atmosféru filmového domova. Potom sa ozvem a ešte niečo, určite si objednám aj sériu filmov LEGENDY TATRANSKÝH ŠTÍTOV.
Odpoveď: My pracujeme rýchlo :-) K2studio (29. december 2013)

#1549
20. november 2013, svitovec (at) centrum.sk
Dnes som konečne videl z archívu tv záznam piešťanskej televízii z toho stretnutia a na ten autogram sa stále teším, ešte mi ho ta Vierka neposlala a s tou jaskyňou vo Vietname, no smola Pali a naše Tatry, no verím, že sa raz niekde stretneme a objednal som si to posledné 2DVD Hľadači a teším sa, až si to pozriem.

Ďakujem Pali za odpovede!

#1548
Jan Gazo,
20. november 2013, jan.gazo (at) szm.sk
Prave skoncil festival "Vysoke hory" v Nitre na ktorom bola udelena najvyznamnejsia "Cena divaka"
Palovi Barabášovi. Najvyznamnejsia preto, lebo ju neudeluje zopar porotcov, ale stovky divakov. Videli sme film "Stopy na hrebeni", ktory dokumentuje vykony, odhodlanost a vytrvalost Slovenskych "chalanov" pri nedavnom iba 3.zimnom prechode celeho 80km hrebena TATIER. Zaroven pripomina ojedinelost a historiu 1.prechodu s pred 50 tich rokov. a 2. prechodu samotara Pala Pochyleho. Ukazuje aky krasny, zaroven nebezpecny, fyzicky a psychicky narocny, az kruty moze byt prechod hrebena Tatier v zime.
Treba to vidiet, aby si clovek skompletizoval mozaiku nazorov o nasich TATRACH a ludoch.
Chcem zagratulovat a vyjadrit vdaku, ze mozeme byt hrdy na krajinu Slovakov, ktory svojimi vykonmi a dielami dobyjaju SVET... Vdaka Paľo BARABÁŠ.
P.S.
Mam 12 Vasich skvelych DVD z roznych kutov sveta a z odstupom casu zistujem, ze najvacsiu iskru vo mne zanechali tie nase TATRANSKE a najradsej sa k nim vraciam... Vdaka za kazdy dalsi...

#1547
Anna Žišková,
18. november 2013, annaziskova (at) gmail.com
Milý pán Barabáš, som Vašou obdivovateľkou už dlhšiu dobu. V posledných rokoch sa snažím navštevovať Horyzonty v Trenčíne, avšak keď som sa tento rok dozvedela o Vašej návšteve na nich vo štvrtok 14.11. , a o tom, aká tam bola atmosféra, bolo mi nesmierne ľúto, že som sa nemohla zúčastniť osobne. A dozvedela som sa i o tom, že bola možnosť kúpiť CD i s Vašim autogramom, za doslova symbolickú cenu. Veľmi pekne Vás prosím p. Barabáš , je možné ešte zakúpiť takéto CD?/cchcela by som na Vianoce nimi obdarovať svojich synov, ktorí tak isto s Vami sympatizujú/. Ak by to bolo možné, mohla by som si zájsť pre ne i osobne. Počula som, že pochádzate z Bošáce, ak je to pravda, mám k Vám možno 25 km. Vopred Vám ďakujem a želám Vám veľa zdravia, veľa šťastných návratov z Vašich prekrásnych, ale náročných ciest, nech nás Vami natočené dokementy tešia ešte dlhé, predlhé roky. Okrem iného mohla by som ich pozerať, deň čo deň. Úžasné, prekrásne, vďaka Vám za ne a za všetko, čo ste dokázali. S pozdravom Anna Žišková
Odpoveď: Ďakujem za pekné slová Anna. P.B. (29. december 2013)

#1546
Vilo Kopřiva,
16. november 2013, vilhelm (at) pobox.sk
Rád by som vyjadril svoje príjemné pocity z prvého dňa festivalu Horyzonty 14.11.2013 v Trenčíne. Zaujímavé rozprávanie o cestách, zážitkoch a pocitoch počas nich a najmä po návrate domov. Vďaka za filmy na DVD nosičoch s autogramom. Želám veľa zdravia, dobrých nápadov, tvorivých síl a šťastných návratov. Vďaka K2 štúdiu môžme byť vzdialenými účastníkmi tých neuveriteľných expedícií aj my ostatní... Objaví sa niekde aj ten krátky dokument so slovenským bačom ?
Odpoveď: Na Horyzontoch bola naozaj skvelá atmosféra, veľmi dobre sa mi prednášalo. Dokument s bačom som urobil len tak pre radosť :-) P.B. (18. november 2013)

#1545
16. november 2013, svitovec (at) centrum.sk
Jeskyně Son Doong ve Vietnamu je největší na světě. Dlouho se o ní nevědělo, až v roce 1991 byla objevena místním obyvatelem, který našel vchod. Dovnitř se dostali až britští jeskyňáři v roce 2009.Je to největší jeskyni na světě: délka 8,8 km; výška až 200 m a šířka 150 m. Nyní se prostory otevřely pro veřejnost a probíhají zkušební prohlídky jeskyně.

Tak čo na toto odpovieš Pali? Ako to je a čo ten tvoj úžasný cestopis Tepuy...
Odpoveď: už sme o tom pred pár rokmi premýšľali, ale predbehlo nás BBC. niekedy by som si to ale rád pozrel. P.B. (18. november 2013)

#1544
14. november 2013, svitovec (at) centrum.sk
Teraz som si dočítal mejl od kámošky z Piešťan. Mal si tam prednášku a dočítal som sa, že má pre mňa autogram od Teba. Mal som tam byť pôvodne aj ja, ale je to od ruky a nestihal by som to všetko. Musel yb som si brať dovolenku a tu už nemám, vyčerpal som ju už všetku a to týždeň posledný v Tatrách som stravil. Na ten autogram sa teším. Určite bolo fajn v Piešťanoch.

Tak sa maj a snád niekedy niekde sa spolu stretneme. Naposledy som v Tatrách prešlapal od stanici tatranského vlačku na pp pleso, odtiaľ na slávnostné otvorenie Chaty pod Rysmi a nazad a to aj s Royom. Potom to bola Veľká aj Malá studená dolina a to pešo zo Starého Smokovca na Terynku a Zbojníčku, cestou nazad na Rainerke som si kúpil knihu od Peťa Petrasa. Ďalší deň flakačka po Poprade a v Kráľovej Lehote. Potom z Tatranskej Polianky na Sliezský dom a cez Poľský hrebeň na Východnú Vysokú, potom dole do Zamrnutého kotla a na Zbojníčku a pešo do Starého Smokovca. No potom zas zo Starého Smokovca na ďalší deň na Skalnaté pleso a k Zelenému plesu a zo Smokovca vlačkom a skončil som na pp plese. uižil som si Tatry do sytosti...
Odpoveď: Tatry sú v tomto období naozaj pekné. Zaujímavé, že sa stále míňame :-) Do stretnutia na niektorom končiari... P.B. (18. november 2013)